Field-
marketing

Alles wat je moet weten over Fieldmarketing

Fieldmarketing is een marketing-strategie die gericht is op het promoten van producten of diensten op locatie, bijvoorbeeld in winkelcentra, op straat of op evenementen.

Het doel is om de aandacht van potentiële klanten te trekken. Een ervaring te geven waardoor ze een positief gevoel krijgen bij het merk waar je voor staat. Dit kan leiden tot een aankoop of verlenging van het klant zijn.  

Waarom een klant fieldmarketing zou willen inzetten

Roscom's fieldmarketing

“Fieldmarketing met een WOW-effect: inspirerend, verbindend en helemaal echt.

Wij zijn hét team dat je niet snel over het hoofd ziet. We zijn niet je standaard flyer-uitdelers, we doen het net even anders. We inspireren en helpen mensen, en geven ze een te gekke ervaring die ze niet snel zullen vergeten.

Want zo bouw je pas écht een duurzame relatie op met je publiek.

Met onze unieke service bus, trailer, store-unit of pop-up tent maken we elk merk opvallend en helemaal uniek. We houden wel van een beetje avontuur en gaan graag buiten de gebaande paden. Of het nu een nieuwe campagne is of een totaal nieuw project, wij staan klaar om er iets geweldigs van te maken!”

“Het leuke aan werken in de fieldmarketing is dat je echte vrijheid ervaart en nauwelijks werkdruk. Natuurlijk is het mooi als je sales maakt maar plezier in je werk is key “

- Bram

Geïnteresseerd in fieldmarketing?

Vragen? Tessa helpt je graag!

06 13003948